Документ без названия

МЕТОДИЧНЕ ОБЄДНАННЯ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

“Зміст корекційної роботи вихователя та вчителя - дефектолога в умовах спеціальних груп та закладів компенсуючого типу”

Одеський спеціальний дошкільний навчальний заклад «Ясла – садок» №248 компенсуючого типу Одеської міської ради Одеської області

План роботи

Місце проведення: Інформаційно – методичний центр УОТ ОМР

Дата проведення: 25 листопада 2010р.

Термін: 14.00 – 16.00 годин

№ п/п Зміст роботи Форма  роботи Термін Доповідач Виконавець
1.

Виступ завідуючої МПМПК Голубєвої О.А.

Аналіз виконання заходів попереднього семінару

співбесіда

15 хв.

Завідуюча МПМПК  Голубєва О.А

2.

Доповідь «Діти ЗПР. Які вони?»

доповідь 20 хв.

Вчитель-дефектолог Медведенко Л.В.

Фахівці ОСДНЗ №248

3.

Корекційно – відновлювальна робота вихователя за планом вчителя - дефектолога

доповідь/показ

30 хв.

Вчитель-дефектолог Медведенко Л.В., вихователі Осіпова Н.А., Танаскова Л.А.

4.

Календарне планування освітнього процесу у групах компенсуючого типу

показ

15 хв.

Вихователь – методист Кошова С.О.

5.

Практична частина семінару

показ

25 хв.

Вчитель-дефектолог Медведенко Л.В., вихователі Осіпова Н.А., Танаскова Л.А.

6.

Обговорення рекомендацій семінару

обговорення

15 хв.

Фахівці  СДНЗ

Завідуюча МПМПК Голубєва О.А.

Календарное планирование учебно-воспитательного процесса в группах компенсирующего типа

Завдання дефектолога вихователям

Група середня

Місяць:жовтень

Тиждень: І

Дата: 04-08.10.2010 р.

Тема: «Осінь. Овочі»

Сфера: Природа

Напрямок роботи

Зміст роботи

Лінії розвитку

Лексика

Іменники: осінь, хмари, листя, трава, вітер, дощ, парасолька; морква, помідор, огірок, цибуля, часник, картопля, капуста, перець , овочі.

Прикметники: холодна, красива, дощова; колір: червоний, зелений, жовтий, чорний, коричневий; смак: кислий, солодкий, гіркий; форма: кругла; розмір: великий, малий; тактильні відчуття: твердий, м’який.

Дієслова: наступила (осінь), жовтіє ,опадає (листя), іде (дощ), дує (вітер); рости, дозрівати, збирати, мити, варити, їсти.

Прислівники: високо, низько, глибоко.

М

Граматика

  1. Формування зменшувально– лагідної форми слів (огірок - огірочок).
  2. Гра «Один - багато» (огірок - огірки).

Узгодження іменника та прикметника у роді та числі (червоний, круглий помідор, круглі, червоні помідори).

М,П

Зв’язне мовлення

  1. Бесіда: «Що буває восени?».
  2. Формування складнопідрядного речення зі сполучником «І»  (Я взяв помідор і поклав його в корзину).

М. Е-Ц

Корекція не мовленнєвих

Ігри: «Чого не стало?», «Що з’явилося?» , «Що звучить?», «Де звучить?», «Повтори як я», « Назви колір»

П К

Введення в світ кількості, логіки, простору та часу

  1. Порівняння множин предметів ( один, мало, багато, стільки - скільки).
  2. Формування просторових уявлень (ліворуч, праворуч).
  3. Частини доби ( ранок, день, вечір, ніч)

Гра «Дай стільки ж» (кількість в межах п’яти).

П (Л-М)

Корекція загальної та дрібної моторики

Діти на город ідуть           ( руки на поясі, 

А там овочі ростуть            (ходьба по колу)

Діти спиночки згинають      (наклони тулуба вперед )
І горох вони збирають   (імітація рухів руками).

  1. Психомовленнєва гра:           
  2. Ігри – шнурівки , ігри – вкладиші. 
  3. Гра «Пальчики вітаються».

М, Ф, Х-Е, К

 

Дата, дні тиждня

Прізвище, ім’я

Індивідуальна робота

Відмітка вихователя

Понеділок  04.10.10р.

Літвинова Саша

Вживання прийменника «НА».

Гра: «Де сховалась пташка?»

 

Вівторок  05.10.10р.

Тимченко Артем

  1. Виконання 2 рівневої інструкції (візьми, поклади).
  2. Викладання предметів правою рукою, зліва – направо ( один – багато - мало).
 

Середа 06.10.10р.

     

Четвер 07.10.10р.

Радуш Ярослав

Диференціація: ціле – частина.

Робота з розрізними картинками (3 – 4 частини).

 

П’ятниця 08.10.10р.

     

Програмні завдання за темою « Осінь. Овочі»
з 04. 10. – 04. 10. 2010 н. р.

Сфери життєдіяльності/ лінія розвитку

„ПРИРОДА”

фізичний розвиток

Сприяти рухливій активності, самостійності та ініціативності під час рухливих ігор та вправ; удосконалювати координацію рухів. Продовжувати вчити дітей користуватися столовими приборами та серветкою.

соціально - моральний розвиток

Вчити дітей шанувати людську працю (збирання врожаю); продовжувати вчити виконувати нескладні доручення при збиранні врожаю на городі.

емоційно - цінністний розвиток

Викликати захоплення розмаїттям осінніх овочів, дати елементарне поняття про самоцінність кожної плодової культури, про вітаміни, які є в овочах, що кожна дитина має право на повноцінне харчування.

пізнавальний розвиток

Закріпити знання про овочі, які вирощуються в нашій місцевості (назву, вигляд, смакові якості, мічце зростання, форму тощо), вчити вихованців розрізняти овочі за смаком.

Вчити співвідносити форму овочів з геометричними фігурами (квадратом, кругом, трикутником) та класифікувати за певною ознакою.

мовленнєвий розвиток

Збагачувати словниковий запас, активізувати вживання словосполучення та речення з назвами овочів, розвивати монологічне описове мовлення.

художньо-естетичний розвиток

Формувати вміння відображати в ізодіяльності відомі овочі; передавати свої враження в рольових іграх – драматизаціях; сприймати музичні твори, виховувати любов до природи.

креативний розвиток

Спонукати вихованців досліджувати дари природи на дотик, запах, смак тощо; розвивати образотворчі навички; формувати вміння з допомогою дорослого складати маленькі казки.

Затверджую

Завідуюча Одеським СДНЗ № 248

В.М. Плахова _________________

Теми річного перспективного планування навчально – виховної роботи з середньою групою на 2010 – 2011 н.р.

Місяць Тиждень Теми за сферами життєдіяльності
Вересень 1-3

Обстеження

4

Сфера Культура «Дитячий садок»

Жовтень 1

Сфера Природа « Осінь. Овочі»

2 Сфера Природа «Осінь. Фрукти»
3

Сфера Люди « Праця. Професії людей»

4

Сфера Я сам «Хто я?»

Листопад 1

Сфера Культура «Сім’я»

2 Сфера Культура «Транспорт. Охорона життя»
3

Сфера Люди «Ти  - українець»

4 Сфера Я сам «Моє харчування»
Грудень 1 Сфера Природа «Тваринний світ. Птахи та тварини»
2

Сфера Культура «Новий рік»

3 Сфера Люди «Моя Батьківщина»
4 Сфера Я сам «Моє здоров’я. Охорона життя »
Січень 1 Сфера Природа «Природа Космосу»
2 Сфера Культура «Зимові свята та розваги. Охорона життя.»
3 Сфера Люди «Одяг. Взуття. Професії людей»
4 Сфера Я сам « Мої емоції»